Det er søndagsskole første søndag i hver måned.
Vi ønsker små og store barn velkommen til søndagsskole første søndag i hver måned.
Vi starter i kirkerommet klokken 11.00. Etter en liten stund tar vi med oss kista med det rare i og går til kirkestua. Dagens fortelling ligger i kista med det rare i, så den må vi åpne og fortelle! Etterpå lager vi noe som passer til det vi nettopp har hørt om. Når det er nattverd, går vi inn igjen i kirka og er med på resten av gudstjenesten.
Etter gudstjenesten og kirkekaffen legger vi opp til sosialt samvær.
Det kan være f.eks. akedag, at vi drar et sted og leker sammen eller finner på noe annet hyggelig. Følg med på Facebook for å se hva planene er for de ulike søndagene.
Vi håper søndagsskolen blir et fellesskap der mange familier kan trives. Velkommen skal dere være!